De psyche-educatie op scholen
Al heel jong wist ik wat ik later wilde worden: Een voorbeeld voor andere mensen met een taalontwikkelingsstoornis.
Wij bieden verschilden psyche-educatie aan:
Optie 1: Taal als kracht:
Wat je zegt tegen je zelf ben jezelf.
- Hoe leer je om gaan met je TOS (stel jouw vragen)
- Wat kan je bereiken met TOS (eigen ervaring delen)
- Opdracht positieve denken poster maken in de klas voor jezelf.
- Met een goed gevoel de klas uit.
- Cadeautje voor de leerling.
Voor meer informatie stuur een mail naar info@gevoelbijtos.nl
benoem de de optie.
Optie 2: Sterk in je kracht staan:
Hoe ga je doelen stellen en hoe bereik je dit.
- Hoe leer je omgaan met je TOS (de leerling stellen vragen)
- Wat kan je bereiken met je TOS.
- Wat wil je later worden? (Welke beroepen heb je allemaal) + (voorbeelden welke opleiding je nodig heb.)
- Opdracht leerlingen helpen doelen stellen.
- Met een goed gevoel de klas uit.
- Cadeautje voor de leerlingen.
Voor meer informatie stuur een mail naar info@gevoelbijtos.nl
benoem de de optie.
Optie 3: Samen sta je sterker:
Heb jij binnenkort een presentatie waar jij vertelt over je tos?
Durf je dit niet alleen?
Dan wilt Mariëlle dit samen met jou doen want ik heb zelf ook TOS.
Samen de prestatie doen met een ervaringsdeskundige TOS.
- We leggen TOS uit
- We vertellen over waar we tegen aan lopen. Met onze TOS.
- Zelf ervaren wat TOS is
- Talent TOS mijn eigen gedachten Beïnvloed positief denken.
- Cadeautje voor de leerling.
Voor meer informatie stuur een mail naar info@gevoelbijtos.nl
benoem de de optie.

Ren is de longen uit je lijf! voel je ademhaling, voel je hart kloppen. deze dag vergeet je nooit meer!

Juffrouw Marielle, jij ziet mij, je hoort mij, je gelooft in mij!

Het cadeautje bewaar ik op mijn nachtkastje en ik kijk er elke dag naar en ik voel de zelfvertrouwen in mij zelf!
“Elk kind mag zichzelf zijn bij mij”
Wat is TOS?



Werkboek wat leerlingen krijgen:



De lessen kunnen verschillende lessen zijn:
Hoe denk je over jezelf en hoe stimuleer jij jezelf om meer te halen uit het leven was wat er inzit.
Leren dat taal ook leuk kan zijn en activerend.


